Redirect 301 /directory/sub-directory/ http://edalatkhahiran.com/lives.php?s=%D9%81%DB%8C%D8%B4+%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C/directory/new-sub-directory/
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساتا کارت فیش حقوقی نیروهای مسلح

اسماعیلی: 15 درصد مردم تحریمها را عامل مشکلات اقتصادی میدانند/ ا

استاد دانشگاه تهران معتقد است اگر ترکیبی از گفتمان عدالت و کارآمدی یا ترکیبی از ضدفساد بودن و اقتدار، به عرصه انتخابات 1400 بیاید، شانس بالایی برای موفقیت در انتخابات دارد.

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم- مونا رحیم‌بصیری: در شرایطی که کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 زمان باقی مانده، انتظار این است که جریان‌ها و گروه‌های سیاسی رفته رفته فعالیت های انتخاباتی خود را کلید بزنند و ایده‌ها و راهبردهای خود برای مقابله با چالش‌های کشور در صورت پیروزی در انتخابات را تشریح کنند.

از سوی دیگر، شرایط ویژه کرونایی در کنار چالش‌های اقتصادی دست به دست هم داده تا گروه های سیاسی در این فاصله‌ی زمانی مانده به انتخابات، شور و اشتیاق دوره‌های قبلی انتخابات ریاست جمهوری را حداقل در ظاهر نداشته باشند.

خبرگزاری تسنیم در سلسله مصاحبه هایی با چهره های سیاسی از هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا در پی آن است که نقطه نظرات آنها درباره چالش‌های روز کشور و گزینه‌های مطرح برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 را مورد بررسی قرار دهد.

محمدمهدی اسماعیلی مدیر گروه جامعه شناسی سیاسی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران و معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی است که در حوزه تاریخ معاصر و مسائل سیاست داخلی ایران صاحب‌نظر است. وی راه افزایش مشارکت در انتخابات سال آینده را روی کارآمدن کاندیداهایی می‌داند که برنامه داشته باشند و چهره‌ای کارآمد از خود به نمایش بگذارند.